همین حالا با کارشناسان ما برای سفارش طراحی سایت پوشاک تماس و مشاوره رایگان بگیرید تماس با مشاور

قابلیت های سایت مد و پوشاک

ویژگی های یک سایت

اکثر بازدیدکنندگان وب‌سایت‌های مد و پوشاک، خانم های بیست و چند ساله هستند.
خانم های پرمشغله علاقه‌ای به هدر دادن زمان در خیابان‌های شلوغ ندارند و مطمئناً حوصله گشتن در یک سایت آنلاین پیچیده را هم ندارند!
این لیست بینشی صادقانه از آنچه که آنها هنگام ورود به وب سایت مد و فشن می خواهند را ارائه می دهد.

 

1. تحویل رایگان

واقعیت این است که اکثر خانمها به دنبال بهترین قیمت هستند،
باید سعی کنید خدمات خود را با تحویل رایگان و بازگشت محصول ارائه دهید. حتی اگر نمی‌توانید تحویل رایگان داشته باشید، حداقل هزینه‌های خود را از همان ابتدا مشخص کنید زیرا اگر هزینه تحویل غیرمنتظره‌ای بدون اخطار پرداخت شود، 50 درصد مشتریان سبد خرید خود را رها می‌کنند. 

2. عکاسی و فیلمبرداری با کیفیت

نور ضعیف، کیفت بد یا فتوشاپ زیاد؟ شما دارید مشتری خود را از دست میدهید! 
مد و پوشاک یک صنعت بصری است. بازدید کننده میخواهد شلوار جین را از هر زاویه ببیند و بتواند روی جزئیات دقیق‌تر هم زوم کند.
ویدئوها نیز یک امتیاز مثبت هستند. خرید آنلاین حس لامسه را از تجربه خرید حذف می کند، اما ویدئویی از لباس در یک مدل واقعی می تواند به ما نشان دهد که پارچه چگونه بر روی بدن قرار میگیرد. اگر آنچه را که می بینیم دوست داشته باشیم، به احتمال زیاد آن را در سبد خرید خود قرار می دهیم.

3. سرعت بالای سایت

اگر یک وب سایت بیش از 4 ثانیه طول بکشد تا بارگذاری شود، یک کسب و کار حدود 25٪ از 5 بازدیدکننده آنلاین خود را از دست می دهد . به طور متوسط یک سایت آنلاین مد و پوشاک 8.56 ثانیه زمان می برد تا فعال شود.
همچنین وجود یک گزینه مشاهده سریع، با ویژگی تصاویر و جزئیات بیشتر در مورد یک لباس بدون نیاز به بارگیری صفحه فرود جدید ظاهر می شود. بهتر است جزئیات محصول را هم فراموش نکنید. هدف ارائه اطلاعات مورد نیاز کاربر برای افزودن آن کالا به سبد خرید خود بدون مراجعه به صفحه محصول است.

4. دکمه "ذخیره برای بعد"

دکمه «ذخیره برای بعد» ویژگی است که بیشتر ظاهر می‌شود و اکنون در برخی از محبوب‌ترین وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک ظاهر می‌شود و سایت باید محصول را تا 60 روز در لیست نگه دارد.

5. ذخیره اطلاعات کارت پرداخت

ذخیره اطلاعات کارت اعتباری یا بدهی، موانع موجود در صندوق را از بین می برد.
در حالی که شاید مشتری آنقدرها مایل نیست که جزئیات خود را در اولین خرید واگذار کند، هنگامی که ثابت کردید می توانید آنچه را که مشتری می خواهد،  به موقع به تحویل دهید، کمتر نگران انجام این کار خواهند بود.
خانم ها نسبت به آقایان در خرید حساس تر هستند و تجربه خرید در ذهن آنها میماند. با این حال از همان ابتدا تحت تاثیر قرار میگیرند و خواهید دید که وفاداری آنها به برند طولانی‌تر میشود و خرید آنها نیز بیشتر خواهد شد.